OBSERWUJĄ

wtorek, 9 sierpnia 2016

JAK OTWORZYĆ MŁODEGO KOKOSA/KOKOS TAJLANDZKI

Hej, dzis postanowiłam wypic mojego kokosa, przewaznie raz w tygodniu pije i jeem młodego kokosa i raz dojrzałego. Jest to moje żródło tłuszczu, które zamiennie pochłaniam wraz z avocado:)

...p.s.mam nadzieję, ze wiecie, ze oleje butelkowane, nawet doskonałe typu konopne, sezamowe czy jakiekolwiek to zło wszelakie?...jeśli nie dajcie znać w komentarzach!




video

...i kilka fotek przed treningiem i po. Pupki nie urywa, ale chociąz trening jest regularny.
Na razie priorytetem jest dieta, jak to już ogarnę to wtedy porządnie zabieram sie za trening. Musze jeszcze pozbyć sie nieustającego bólu lewego nadgarstka. 
Od trzech tyg trenuje tylko nogi, ABS, cardio i joga...tak w kółko.
Nadgarstek i łokiec sie buntują, wiec chwilowo górne partie odpuszczam, choć mnie to boli i boje się jak będzie wygladał powrót. Miałam juz  dobre efekty z dipami :(










...a to mój frutariański ale w połowie gotowany posiłek potreningowy.
Mega prosty, mega pyszny i mega kaloryczny. Na zimę na mase będzie w sam raz :D

Niestety chyba moja dieta frutariańska nie będzie 100% surowa gdyz moim równie duzym celem jest ładna rzeźba. Dlatego musze zbudowac wiecej mięśni, do tego ziemniaki mi potrzebne :)

Słodkie ziemniaki,
Avocado,
Bazylia,
Różowa sól himalajska (bo lubie różowy:P),
Czosnek,


Pozdrawiam
HM

7 komentarzy:

  1. Jeszcze troszkę sobie odpuść, bo lepiej przy kontuzjach nie forsować się, żeby sobie krzywdy nie zrobić :) Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no póki co tylko nogi, ABS, joga i cardio, a z nadgarstkami i łokciem ciągle pupka :(

      Usuń
  2. Czy za szczepienia przeciwko pneumokokom trzeba płacić z własnej kieszeni, czy jest to refundowane z NFZ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciało ładnie wytrenowane, gratuluję chęci i siły do ego by wyznaczać sobie cele do osiągnięcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ife kupereka mankhwala zochizira mavuto osiyanasiyana thanzi, pogwiritsa ntchito mankhwala atapereka kale ndi mbewu kuchiza matenda kwathunthu.
    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  5. A high spirit to achieve the goal is very necessary. Without sacrifice and diligent effort then desire can never be achieved

    obat kusta paling bagus
    obat gondongan
    obat benjolan di leher

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...